بازاریابی محتوای وب سایت

محتوای مفید و موثر باید در مرکز و هسته بازاریابی مارکتینگ شما باشد.

 امروزه بازاریابی سنتی درهردقیقه کمتروکمترمی‌شود. شما به عنوان یک بازاریاب آینده نگر، می‌دانید و متوجه خواهید شد که باید راهی بهتری ومفیدتر و پرسرعت تربرای ارتقا وجود داشته باشد.

بازاریابی محتوای وب سایت را وارد شغل و بیزینس خود کنید.

بازاریابی محتوای وب سایت یک رویکرد استراتژیک بازاریابی است که با هدف ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و مداوم برای جذب و حفظ مخاطب واضح و مشخص  و در نهایت هدایت اقدامات سودآور مشتری انجام می‌شود.

شما به جای اینکه محصولات یا خدمات خود را به چالش بکشید، محتوای واقعی و مفیدی را در اختیار مشتری  و مشتریان خود قرار می‌دهید تا به آنها در حل مشکلاتشان کمک کنید.

بازاریابی محتوای وب سایت توسط مارک‌های پیشرو استفاده می شود.

تحقیقات سالانه نشان می‌دهد که اکثریت قریب به اتفاق بازاریابان از بازاریابی محتوا استفاده می کنند. در حقیقت، این توسط بسیاری از سازمانهای برجسته جهان از جمله P&G ، مایکروسافت ، سیسکو سیستم ها و جان دیراستفاده می‌شود. همچنین توسط مشاغل کوچک و مغازه های یک نفره در سراسر جهان توسعه و اجرا می شود. چرا؟ زیرا بسیار موثر است.

بازاریابی محتوای وب سایت برای شما  و مشتریان شما  مناسب است.

به طور خاص، سه دلیل مهم   و اصلی برای شرکت‌هایی که از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند وجود دارد:

  • افزایش فروش
  • صرفه جویی در هزینه
  • مشتریانی بهتر که وفاداری بیشتری داشته باشند.
بازاریابی محتوای وب سایت

بازاریابی محتوای وب سایت ، حال و آینده  برای تمامی مشاغل دنیاست.

به عقب برگردید و یک بار دیگر تعریف بازاریابی محتوا را بخوانید، اما این بار مطالب مرتبط و ارزشمند را حذف نکنید. این تفاوت بین بازاریابی محتوا و سایر زباله های اطلاعاتی است که از شرکت‌هایی که سعی می‌کنند به شما کالاهای تبلیغاتی بفروشند می رسد. این همان چیزی است که باعث می‌شود بازاریابی محتوا در محیط امروز هزاران پیام بازاریابی را  برای هر فرد به همراه داشته باشد.

بازاریابی بدون محتوای عالی غیر ممکن است.

صرف نظراز اینکه ازچه نوع تاکتیکی در بازاریابی استفاده می‌کنید، بازاریابی محتوا باید بخشی از روند کار شما باشد، نه چیزی جداگانه.

محتوای کیفی بخشی از اشکال بازاریابی است:

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: استراتژی بازاریابی محتوای وب سایت قبل از استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما ارائه می‌شود.

جستجوگرها: موتورهای جستجو پاداش کسب و کارهایی را منتشر می‌کنند که محتوای با کیفیت و سازگار را همراه دارند.

روابط عمومی: راهبردهای موفقیت آمیزروابط عمومی، موضوعاتی را که خوانندگان به آن اهمیت می‌دهند، پرداخته و نه به تجارتشان.

PPC: (مخفف پرداخت در ازای کلیک یا ppc ) برای کار با PPC، شما به محتوای عالی نیاز دارید.

بازاریابی ورودی: محتوا برای هدایت ترافیک ورودی سایت  بسیار مهم است.

استراتژی محتوا:  داشتن استراتژی محتوا بخشی از مهمترین استراتژی های بازاریابی محتوا است.

بهتر است مقاله سئو نویسی ، چگونه محتوای سئو محور بنویسیم؟ را نیز مطالعه کنید.

و همچنین بهتر است مقاله سئو کار یا مشاور سئو ؟ چگونه درآمد کسب کنیم؟را نیز مطالعه کنید