چگونه انتخاب درست رنگ می‌تواند وب سایت و هویت برند شما را مشخص کند؟

شناخت رنگ این موضوع را برای شما ساده‌تر می‌کند.

وقتی از شما می‌خواهند که به کوکاکولا فکر کنید، اولین چیزی که به ذهن شما میاید چیست؟

و بعد از آن حتما تصویری از آرم نماد کک قرمز به ذهن شما خطور کند.

خوب!  ممکن است تصور یک بطری سرد یخی کوکاکولا یکی از آنها باشد.

آیا می دانید تصمیم Coca-Cola برای استفاده از رنگ قرمز برای رنگ نام تجاری آنها اتفاقی نبوده است؟

فکر کردن درباره کوکاکولا بدون تصور رنگ قرمز بسیارسخت است. رنگ قرمز به اندازه نوشابه معروف آن به عنوان بخشی از کوکاکولا است.

رنگ قرمز دو هدف مهم دارد:

اول اینکه: موتور قرمز آتشین, به کوکاکولا اجازه می‎‌دهد تا از رقیبان خود در قفسه های فروشگاه مجزا شود و

دوم اینکه:

هر رنگ احساسات یا احساسات متفاوتی دارد که به آن متصل است. هنگامی که افراد رنگ قرمز را می بینند، واکنش های عاطفی مانند هیجان، جسارت، عشق و اشتیاق را  برایشان به وجود می‌آورد. این دقیقاً احساساتی است که کوکاکولا می‌خواهد شما را با نوشابه آن مرتبط کند.

وقتی رنگ مناسب وب سایت خود را انتخاب می کنید، خیلی بیشتر از آنکه جذاب به نظر برسید، برای شما یک مارک خاطره انگیز برای مخاطبانتان ایجاد می‌کند.

85٪ خریداران رنگ را دلیل اصلی خرید کالای خاص قرار می‌دهند.

در استفاده از رنگ درست و مناسب، 80٪ تشخیص برند افزایش می یابد. شناخت برند به طور مستقیم با اعتماد مصرف کننده پیوند می خورد.

در حال حاضر، شما باید در حال فکر کردن به این موضوع باشید که، رنگ مانند جادو است! چرا افراد بیشتری به نفع خود از آن استفاده نمی کنند؟

خوب، زیرا اکثر مردم نمی‌دانند چگونه باید رنگ مناسب را انتخاب کنند؟

بنابراین، شما را با سه مرحله برای شناخت درست از انتخاب رنگ در طراحی سایت آشنا میکنیم:

برای استفاده از رنگ مناسب در وب سایت خود این  روش صحیح است:

3 موضوع اصلی که برای طراحی وب سایت خود باید در نظر بگیرید وجود دارد:

انتخاب رنگ غالب به عنوان رنگ نام تجاری خود

برای ایجاد یک طرح رنگی برای وب سایت خود، 1 تا 2 رنگ اصلی را انتخاب کنید

انتخاب یک رنگ پس زمینه برای تکمیل طرح خود

نگران نباشید، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آنها را انتخاب کنید؛

رنگ اصلی خود را انتخاب کنید.

رنگ اصلی, رنگ نام تجاری شما است؛ مانند رنگ قرمز برای کوکاکولا

هنگام ورود افراد به وب سایت شما، انتخاب درست رنگ دقیقاً احساسات هیجان، جسارت و عشق، حس خاصی را برای کاربران به وجود می آورد.

این همان رنگی است که شما می‌خواهید مخاطبانتان هنگام فکر کردن به شما و سایت و برند شما بخاطر بسپارند.

اگر از قبل یک آرم دارید، مطمئن شوید که یکی از رنگهای اصلی آرم شما استفاده از رنگ اصلی شماست, اگر مطمئن نیستید که چگونه یک آرم خوب را برای معرفی کسب و کارتان طراحی کنید، از سایت توکا کمک بخواهید.

با این حال، اگر هنوز یک رنگ برای نام تجاری اصلی خود در ذهن ندارید، چگونه می‌توانید یکی از این موارد را انتخاب کنید!

معنی رنگ‌ها: چگونگی انتخاب رنگ مناسب برای شما

شرکت های بزرگ, رنگ‌های اصلی / نام تجاری خود را به طور تصادفی انتخاب نمی‌کنند. این انتخاب استراتژیک است که به عنوان بخشی از طرح‌های مارک گذاری و بازاریابی و برند سازی آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رنگهای مختلف توانایی جذب انواع خاص خریداران را دارند و حتی می‌توانند رفتارهای کاربران را تغییر دهند.

انتخاب درست رنگ چگونه می‌تواند وب سایت و هویت برند شما را مشخص کند؟

همچنین می‌توانید از رنگ‌های مختلفی به سود خود استفاده کنید تا بتوانید نوع مشتری مورد نظر خود را جذب کنید.

انتخاب رنگ اصلی

ما برای کمک به شما در انتخاب رنگ اصلی، یک اینفوگرافیک مفید ایجاد کرده ایم. ببینید آیا می‌توانید رنگی را پیدا کنید که به بهترین وجه نشان دهنده آنچه شما می‌خواهید باشد!

انتخاب درست رنگ چگونه می‌تواند وب سایت و هویت برند شما را مشخص کند؟

حال که شما می‌دانید که رنگ‌های خاص به چه معنی است، کدام یک به بهترین وجه با تجارت شما مطابقت دارد یا اینکه می خواهید بازدید کنندگان وب سایت شما هنگام دیدن برند شما چه احساسی داشته باشند؟

اگر هنوز کاملاً مطمئن نیستید، فقط به این معنی است که باید مدتی را برای تأمل در مورد برند خود و نوع مشتریانی که می‌خواهید جذب کنید، صرف کنید.

آیا می خواهید مشتری‌های جوانتر و پرانرژی تری جذب کنید؟ یا افراد پیشرفته و با درآمد بیشتر؟ آیا محصولات / خدمات شما به مرد یا زن مربوط می‌شوند؟ آیا آنها برای گروه سنی خاص مناسب تر هستند؟

همه رنگ‌ها مناسب تجارت شما نیستند.

به عنوان مثال، اگر شما در حال طراحی سایت برای ورزش یوگا هستید، استفاده از ارغوانی (ثروت، حق امتیاز) یا مشکی (قدرت، لوکس) ممکن است بهترین انتخاب نباشد. شاید بخواهید از رنگ سبز (سلامتی، آرامش)، خاکستری (سادگی، آرام)، آبی (صلح، آرامش) یا حتی قرمز (شور، انرژی) در نظر بگیرید.

شناخت درست رنگ برای ایجاد یک طرح کارآمد که همیشه مورد توجه کاربران قرار بگیرد بسیار اهمیت دارد, بنابراین با انتخاب درست رنگ در طراحی سایت و برند خود به جذب بیستر کاربران به کمک کنید.

پیش بروید و چند دقیقه وقت بگذارید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

شناخت رنگ

بهتر است مقاله سئو نویسی ، چگونه محتوای سئو محور بنویسیم؟ را نیز مطالعه کنید.

و همچنین بهتر است مقاله سئو کار یا مشاور سئو ؟ چگونه درآمد کسب کنیم؟را نیز مطالعه کنید